build own website

Kolon HidroTerapi

KOLON HİDROTERAPİ NEDİR? :
 Kolon hidroterapi bir cihaz aracılığıyla bağırsaklara su verilip alınarak yapılan bağırsak temizliğidir. Bu yöntem uzun yıllardır uygulanmasına rağmen günümüzde kronik hastalıkların, kanserin ve sindirim -bağırsak problemlerinin artmasıyla Avrupa ve Amerika’da sık uygulanmaya başlamıştır.
     Vücudumuzdan zararlı, atık maddeler solunum, idrar, ter, gayda yoluyla uzaklaştırılır. Kalın bağırsak, tıbbi adıyla kolon, ise sindirimden sonra gereksiz ve zararlı maddelerin, hücresel atıkların gayda ile atıldığı yerdir. Toplumumuzda sağlıksız işlemiş gıda tüketimi ve stres, madde kullanımı, sigara alkol artmıştır. Bunlara bağlı bağırsakların normal fonksiyonları kolaylıkla bozulur. Alınan besinlerin sindirimi ve atılımı bağırsakta gerektiği gibi yapılamaz. Kolon duvarlarında sindirilemeyen besin atıkları birikir, Normal bağırsak florasın da ki yararlı bakterilerin azalıp, zararlı bakterilerin artmasına neden olur. Bu ise besinlerin emilimini, bağırsaklarımızın çalışmasını daha da bozar, Sonuçta hazımsızlık, şişkinlik, ağrı, aşırı gaz, kabızlık veya ishal gibi sindirim bozuklukları yanı sıra bazı mineral ve vitaminlerin emiliminde bozulma vücut toksin yükünde ise artma olur.
  Bağırsaklarımız iyi çalışmadığında atılamayan, toksin maddeler, ağır metaller geri emilerek ciltte ve vücudun bazı organlarında birikir. Buna bağlı cilt problemleri egzama, sedef gibi, her türlü alerji, kanser, özellikle kolon kanseri, romatizmalı hastalıklar, otomum hastalıklar, karaciğer rahatsızlıkları gibi birçok kronik hastalık oluşur. Psikolojik rahatsızlıklar özellikle depresyonda da bağırsak fonksiyon bozukluğu ilişkilendirilmektedir.
    Kolon hidroterapi uygulamasında rektal yoldan bir hortum aracığıyla fitre edilmiş temiz ve ısıtılmış su bağırsaklara verilirken diğer bir hortum aracılığıyla kirli ve barsak atıklarını içeren su otomatik olarak dışarı alınır. Suyun ısısı, basıncı bu hortumlara bağlı bir cihazla ayarlanır. 30-45 dakika süreyle hastanın bağırsağı suyla doldurulup boşaltılarak yıkanır, İşlem esnasında sürekli olarak karna masajı yapılarak hasta rahatlatılır ve bağırsağın boşalması desteklenmiş olur. Her hastadan sonra cihaz steril edilir. ve her hasta için tek kullanımlık sarf malzemesi kullanılır. Uygulama hijyenik bir ortamda uzman bir kişi tarafından gerçekleştirilir. Bağırsak yıkaması genelde 37-40 derecelik suyla yapılır Kolon hidroterapinin lağmandan farkı tüm kolonun yıkanması ve bağırsak kıvrımlarında biriken atık maddelerin verilen suyla tamamen boşaltılarak temizlenmesidir. İşlem sonrasında bağırsak motilitesi normale döner, sağlıklı bağırsak florası oluşur. Bağırsağımız normal fonksiyon görmeye başlar
  Kolon hidroterapi işleminden 2-3 gün önce bağırsağı yumuşatıcı ilaçlar ve bol sıvı verilerek. Bağırsak işleme hazırlanır.

Kolon hidroterapi uygulandığı durumlar:
-Bağırsak rahatsızlıklarında irritemle kolon , geçirgen barsak sendromu,hazımsızlık gaz ,kabızlık veya isal gibi durumlar, ülseratif kolon,, divertiküller
-.Sedef, egzama, akne gibi cilt hastalıkları,
-Karaciğer rahatsızlıklarında
- Anormal ağız ve vücut kokusunda
-Her türlü alerjik hastalık astım bronşial,
-Romatoid artit, kireçlenmeler ,osteoartit
-Obesitede
-Psikolojik rahatsızlıklar özellikle depresyonda
-otizm
-dikkat eksiliği ve hiperaktivite sendromunda
   -Hiçbir rahatsızlığı olmayan kişilerdede koruyucu ve detoks amacıyla
 Uygulanması önerilir.

Kolon hidroterapi sonrasında,
*Barsak fonksiyonları düzene girer ,.
*Bedensel ve zihinsel iyilik hali görülür
*Cildi canlanır, güzelleşir.
*Vücutta vitamin, mineraller ve esansiyel yağ asitlerinin emilime bağlı eksikliği düzelir..
*Hastalarda atıkların boşaltılmasına ve normal barsak fonksiyonuna bağlı kilo kaybıda görülür..

Kolon hidroterapi esnasında bazen mide bulantısı , karında kramp görülebilir.su basıncının azaltılmasıyla bunlar geçmektedir, Toksin birikimlerin temizlenme sürecinde oruçda olduğu, ilk başlarda baş ve eklem ağrıları olabilir Bunun nedeni ise metabolizma artıklarının mobilize olarak geri emilimidir. İşlem sonrasında hastalarda çok ciddi bir rahatlama olmaktadır.
Kolon hidroterapi tedavi amacıyla 5-6 defa. Yapılabilir. Hastanın durumuna göre haftada 2-3 kez tekrarlanır Genellikle ilk seanstan sonra 3- 7 gün arasında su ile yumuşamış bağırsağa iki veya üçüncü seans uygulanıldığında daha iyi cevap alınır.

Hiç sağlık problemi olmayanlarda detoks, hastalıklardan korunmak ve genel iyilik hali için 2 kez üst üste sonrasında yılda 2 kez yaptırılması önerilir.

Kolon hidroterapinin uygulanamayacağı durumlar:
*İleri derecede kasık ve karın fıtığı
*Anal fissür ve fistül ve ağır hemoroid akut dönemi
*Üzerinden henüz 6 ay geçmemiş bağırsak ameliyatları
*İleri derecede kalp ritim bozukluğu
*Gebelik
*Divertikülit
*Kalın bağırsak veya rektumda tümör

.

Fitoterapi

Bitkilerin insan sağlığına zarar vermediğini aksine tarih boyunca, tedavilerde kullanıldığını söyledi. Bitkilerin, Bakanlık tarafından negatif ve pozitif olmak üzere ikiye ayrıldığını belirten Eraslan, “Gıda takviyesi olarak kullanılan ürünlerin tamamı pozitif listedeki bitkilerden üretilir,

Kolon Hidro Terapi

Kolon hidroterapi bir cihaz aracılığıyla barsaklara su verilip alınarak yapılan bağırsak temizliğidir. Bu yöntem uzun yıllardır uygulanmasına rağmen günümüzde kronik hastalıkların, kanserin ve sindirim -bağırsak problemlerinin artmasıyla Avrupa ve Amerika’da sık uygulanmaya başlamıştır.

Sülük Tedavi

Hasta ve yara şekilleri ne olursa olsun Tıbbi Sülükler doğal iç güdüleri ve vücutlarında barındırdıkları enzimleri birleştirerek uyguladıkları tedavilerde aklınıza gelebilecek bir çok vakada başarılı sonuçlar elde etmektedirler.

Hacamat

Kupa terapisi vücudun dış yüzeyine bir neşter yardımı ile makro çizikler atılarak kılcal damarlar üzerinden kan alınmaktadır. özel aparatlı kupalar yardımı ve vakum gücüyle kirli kanın vücuttan çekilmesidir. Temel olarak problemin olduğu organlara yakın bölgelere uygulanır.